• Zwroty

Polityka Zwrotów

1. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

2. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy:

  1. Poinformować nas o decyzji odstąpienia od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia – może to być pismo wysłane pocztą lub drogą mailową.

  2. Odesłać produkt na adres:

EuroSerwis
ul. Deszczowa 13
20-832 Lublin

  1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania – powinien być kompletny, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).

3. Koszty zwrotu

Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

4. Zwrot płatności

Po otrzymaniu zwróconego towaru i jego weryfikacji, niezwłocznie – nie później niż w ciągu 14 dni – dokonamy zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas standardowy sposób dostarczenia).

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.

5. Formularz zwrotu

Dla ułatwienia procesu zwrotu, rekomendujemy dołączenie wypełnionego formularza zwrotu, zawierającego:

  • Imię i nazwisko Klienta

  • Numer zamówienia

  • Nazwę zwracanego produktu

  • Powód zwrotu (opcjonalnie)

  • Dane kontaktowe