-
Gra towarzyska Anonimo Junior 4+ Trefl 01906
Symbol:
01906
Wpisz swój e-mail |
Ilość w opakowaniu | 1 szt. |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 19 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5900511019063 |
Zostaw telefon |
Gra towarzyska Anonimo Junior Trefl
Anonimo Junior to fantastyczna towarzyska gra rodzinna przygotowana z myślą o najmłodszych graczach.
Producent: Trefl
Wiek: 4+
Wymiary opakowania: 26 x 14,4 x 10 cm
Ilość graczy: 3-4
Czas rozgrywki: 20-30 min
Certyfikat: CE
Każdy z graczy zakłada opaskę z postacią na swoją głowę i próbuje odgadnąć kim jest! Którą z postaci z legend i baśni jesteś? Zadawaj pytania i baw się z Anonimo Junior!
CEL GRY
- Waszym zadaniem jest jak najszybsze odgadnięcie przy pomocy serii pytań, jaka postać lub jaki przedmiot jest ukryty na waszych kartach. Kto pierwszy odgadnie 5 swoich kart - wygrywa.
PRZYGOTOWANIE GRY
- Przed pierwszą grą zamontujcie uchwyty w opaskach w ten sposób. Uchwyt powinien znajdować się na środku opaski.
- Załóżcie opaski na głowę i umieśćcie w nich po jednej karcie tak, by była widoczna dla pozostałych graczy.
- Podczas umieszczania karty w opasce nie podglądajcie jej!
- Grę rozpoczyna najmłodszy z Was.
ROZGRYWKA
- Gracz w swojej rundzie zadaje maksymalnie 3 pytania osobie siedzącej po jego lewej stronie.Odpowiadający musi mówić prawdę, a na każde zadane pytanie musi odpowiedzieć tylko za pomocą słowa TAK albo NIE. Nie może wypowiedzieć innych słów. Jeśli Odpowiadający nie jest pewien odpowiedzi, daje taką, jaka wydaje mu się bardziej prawdopodobna.
- Kiedy gracz wykorzysta swoje trzy pytania i usłyszy wszystkie odpowiedzi,może ogłosić, co przedstawia karta na jego głowie. Tylko pierwsze podane hasło się liczy! Pozostali z Was muszą powiedzieć, zgodnie z prawdą, czy odgadł hasło albo się pomylił. Jeśli gracz odgadł hasło - wyjmuje kartę z opaski i kładzie ją przed sobą. To jego punkt. Dobiera kolejną karty ze stosu kart. Jeśli się pomylił, zostawia kartę w opasce. Następnie runda przechodzi na kolejnego gracza, zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Pamiętajcie! Wszystkie hasła są obrazkami, dlatego nie odgadujecie dokładnie konkretnego słowa. Pociąg może być równocześnie kolejką, ciuchcią, lokomotywą, parowozem. Jednak jeśli gracz stwierdzi, że jest pojazdem, jest to zbyt ogólne określenie, by zaliczyć jego odpowiedź jako poprawną.
ZAKOŃCZENIE GRY
- Kto z Was jako pierwszy zdobędzie 5 punktów (prawidłowo odgadniętych kart), zostaje zwycięzcą!
- Jeśli chcecie zmienić długość gry, możecie na początku wspólnie ustalić, do ilu punktów gracie.
- Jeśli macie mało czasu lub nie lubicie długich rozgrywek, grajcie do 2 lub 3 punktów.
Zawartość gry:
- 112 ilustrowanych kart
- 4 opaski na głowę z uchwytami
- instrukcja
- kolorowe opakowanie
Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.
Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.
Idealnie nadaje się na prezent.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci